Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger

 

Tommy Hilfiger

Dom mody w amerykańskim stylu

 
 Historia domu mody sięga 1969 roku, kiedy to Tommy Hilfiger będąc jeszcze uczniem liceum, razem z przyjaciółmi, otworzył sieć sklepów pod nazwą People’s Place. Jego celem było przeniesienie i pokazanie nowojorskiego stylu mody na północ stanu skąd pochodził. Po 10 latach, w 1979r przeniósł się do wielkiego Nowego Jorku aby w pełni rozwinąć karierę jako projektant mody. Interes odzieżowy rozkręcał się do momentu wybuchu kryzysu finansowego. W tym czasie Hilfiger rozważał nawet zatrudnienie się w firmie Calvin Klein (swojej przyszłej konkurencji).Znalezione obrazy dla zapytania tommy hilfiger
.
.

Przełomowym momentem było pozyskanie bogatego hinduskiego inwestora Mohana Murjani. Murjani uważał iż Hilfiger poprzez swoją przedsiębiorczość i unikalne podejście do projektowania odzieży męskiej pokaże nowe możliwości w świecie mody. Pod swoją marką, Tommy zaczął projektować męską odzież à la Ralph Lauren, ale znacznie w młodszym i mniej tradycyjnym stylu. Swoją pierwszą autorską kolekcję pokazał w 1985r. Dopiero w 1996 roku na wybiegach tygodnia mody zaprezentował kolekcję odzieży damskiej , która została bardzo pozytywnie przyjęta przez świat mody w przeciwieństwie do klientek.

.

Projektant osiągnął sukces dzięki sprawnemu i energicznemu marketingowi. W dużej mierze dzięki jego współpracy z legendą Georgem Lois. Jego kampanie reklamowe okazywały się często o wiele bardziej kreatywne niż jego projekty. Znalezione obrazy dla zapytania tommy hilfiger glassesSkutecznie przyciągał uwagę swoich docelowych klientów przez sponsorowanie licznych koncertów muzycznych, regat jachtowych czy podtrzymywanie bliskich relacji z celebrytami takimi jak David Bowie, Iman czy Beyonce.

.
 
.

Dom mody Tommy Hilfiger przez ostatnie 30 lat stał się uosobieniem praktycznej i młodej amerykańskiej mody tzw. “american cool look”, łączącej uliczny luz i elegancję oraz zamiłowanie do elitarnych sportów. Dzisiaj, to już kilka oddzielnych kolekcji, które skierowane są do konkretnych odbiorców, m.in.: Hilfiger Denim, to  typowa casualowa moda młodzieżowa dla 18-28 latków, Tommy Hilfiger Tailored to wyrafinowane projekty z klasy premium wykonane ze szczególną dbałością o detale.Tommy-Hilfiger

.
 
.

Poza kolekcją odzieży marka Tommy Hilfiger oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, bieliznę, zegarki, okulary, perfumy, kostiumy kąpielowe i tekstylia. Tommy Hilfiger dysponuje siecią swoich flagowych licencjonowanych sklepów w wybranych centrach handlowych w Polsce.